خانه / انتقال یا تحویل گواهی سپرده کالایی سکه

انتقال یا تحویل گواهی سپرده کالایی سکه

انتقال گواهی سپرده سکه سررسید شده

همه نمادهای گواهی سپرده کالایی سکه دارای سررسید هستند؛ بدین معنا که در پایان روز سررسید معاملات این نماد متوقف خواهد شد و مالکان باید تا قبل از تاریخ سررسید، گواهی سپرده را به فروش رسانند یا در صورت تمایل برای انتقال به نماد جدید اقدام کنند.
جهت انتقال نماد سررسید شده علاوه بر تکمیل اطلاعات فرم پیش رو نامه تصویر درخواست خود را در قالب یک نامه مکتوب به شرح زیر بارگذاری کنید.

این‌جانب …. فرزند …. به کد ملی … و کد بورسی … درخواست انتقال گواهی سپرده کالایی سکه خود با نماد ……. و تعداد ….. به نماد جدید …. را دارم؛ خواهشمند است اقدامات لازم در این خصوص از طریق کارگزاری فارابی انجام پذیرد. شماره تماس، امضاء و اثر انگشت

تحویل فیزیکی سکه

مالکان گواهی سپرده سکه طلا یک روز پس از خرید گواهی سپرده و یا در صورت سررسید شدن نماد امکان دریافت فیزیکی سکه را دارند. برای این منظور لطفا علاوه بر تکمیل فرم پیش رو تصویر درخواست خود را در قالب یک نامه مکتوب به شرح زیر بارگزاری کنید. توجه داشته باشید 2 روز کاری بعد از ثبت درخواست در کارگزاری با خزانه داری بانک عامل تماس تماس گرفته و با هماهنگی برای دریافت فیزیکی به خزانه داری مراجعه حضوری داشته باشید.

این‌جانب …. فرزند …. به کد ملی … و کد بورسی … درخواست تحویل سکه خود با نماد ……. و تعداد ….. . را دارم؛ خواهشمند است اقدامات لازم در این خصوص از طریق کارگزاری فارابی انجام پذیرد. شماره تماس، امضاء و اثر انگشت

ثبت درخواست انتقال یا تحویل گواهی سپرده کالایی سکه

کدملی را بدون خط تیره و فاصله وارد نمایید

حداکثر حجم تصویر: 2 مگابایت

اسکرول به بالا