خانه / خدمات کارگزاری/صندوق‌های کارگزاری فارابی/راهنمای بررسی وضعیت درخواست صدور و ابطال در فارابی زون

راهنمای بررسی وضعیت درخواست صدور و ابطال در فارابی زون

پس از ثبت درخواست صدور و یا ابطال در سامانه فارابی زون، جهت بررسی درخواست خود، صندوق مورد نظر(صندوق سهامی یا درآمد ثابت کارگزاری فارابی) را انتخاب کنید.

و سپس در جدول درخواست‌ها وضعیت درخواست خود را بررسی فرمایید.

صندوق سهامی

پرداخت الکترونیک:
در صورت پرداخت الکترونیک در روز معاملاتی در صندوق سهامی، 3 روز معاملاتی بعد از واریز واحد های صادر شده قابل مشاهده خواهد بود و مبنای NAV برای صدور واحد، 2 روز معاملاتی بعد از پرداخت الکترونیک است.
ثبت فیش واریزی:
در صورت ثبت درخواست خرید از طریق فیش واریزی، 2 روز معاملاتی بعد از ثبت فیش واریزی واحد های صادر شده قابل مشاهده بوده و NAV روز معاملاتی بعد از واریز مبنای صدور خواهد بود.

صندوق درآمد ثابت هدیه

پرداخت الکترونیک:
در صورت پرداخت الکترونیک در روز معاملاتی در صندوق درآمد ثابت، 2 روز معاملاتی بعد از واریز واحد های صادر شده در دارایی قابل مشاهده خواهد بود و مبنای NAV برای صدور، یک روز معاملاتی بعد از پرداخت الکترونیک است.

ثبت فیش واریزی:
در صورت واریز قبل از ساعت 12:30 و ثبت فیش،  روز معاملاتی بعد از ثبت فیش واریزی واحد های صادر شده در دارایی قابل مشاهده بوده و NAV همان روز معاملاتی مبنای صدور خواهد بود.
در صورتی که پرداخت بین بانکی و بعد از ساعت 12:30 باشد و پس از ثبت فیش وضعیت درخواست شما به رد مدیر تغییر کرد به این معناست که مبلغ در زمان استعلام در حساب کارگزاری نبوده است و نیاز است مجدد فیش را به تاریخ روز معاملاتی بعد ثبت فرمایید.

منتشر شده در 24 اردیبهشت 1402

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

  • محمد (1 اسفند 1402)

    سلام بنده تقریبا 3991 سهم خریداری کردم
    بعد از ۳ روز تایید نهایی زده مابقی پول به حساب سجامی شما بازگردانده میشود که کل پول هست واحد به من نداده کارتی که واریز کردمم ب نام خودم هست واقعا چه وضعشه .حالا باید دو روزم بمونم تا پول واریز کنید حالا اگه واریز بشه

    • کارگزاری فارابی (8 اسفند 1402)

      سلام وقت بخیر
      در صورت پرداخت الکترونیک به قیمت یک روز کاری بعد از واریز برای شما صدور انجام شده و فقط مابقی مبلغ که به اندازه یک واحد نباشد برگشت داده می شود در صورت نمایش مبلغ بیشتر جهت بررسی با 1561
      پشتیبانی 24 ساعته در ارتباط باشید

  • جوادبیات (16 بهمن 1402)

    سلام من ۸۰۰ سهم درآمد ثابت خریداری کردم ولی بعد از ۴ روز دیکه کارگذاری آمده من خریداری کردم را فروخته از این همه سهم ۱۸۵ هزارتومان تو سبد من هست چرا بدون اجازه به فروش کرده

    • کارگزاری فارابی (17 بهمن 1402)

      سلام وقت بخیر
      در صورتیکه کارت نسکو دریافت کرده اید الویت برداشت از این کارت به صورت پیش فرض صندوق درآمد ثابت هدیه است و با استفاده از این کارت واحد های شما در صندوق هدیه ابطال می شود. جهت بررسی با پشتیبانی 1561 در ارتباط باشید.

  • محمود صادق نیا (14 دی 1402)

    سلام وقت بخیر من دو روزه ثپت نام کردم هنوز تائید نشده لطفا راهنمایی کنید متشکرم

    • کارگزاری فارابی (16 دی 1402)

      سلام روز بخیر
      جهت بررسی مورد خود با 1561 پشتیبانی 24 ساعته تماس حاصل نمایید

  • آرش افشار (26 مهر 1402)

    چرا مراحل خرید و فروش سهام شرکت به درستی انجام نمی‌شود