خانه / اخبار / سود نقدی / زمانبندی پرداخت سود نقدی نماد ما

زمانبندی پرداخت سود نقدی نماد ما

پیرو اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال، زمانبندی پرداخت سود شركت سرمایه گذاری بیمه ما با نماد “ما ” برای سال مالی منتهی به 1402/12/29به شرح زیر است.

 سهامدارانی که در تاریخ 1403/03/21 سهامدار این نماد بوده و در مجمع عمومی عادی شرکت داشته‌اند مشمول دریافت  300 ریال  سود نقدی به ازای هر سهم  هستند.


سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند  در تاریخ 1403/03/30 به حساب فعال معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌شود.
سود سهامداران حقیقی غیرسجامی از طریق کلیه شعب بانک ملت در سراسر کشور با ارائه کارت ملی و اعلام کد سهامداری قابل دریافت خواهد بود.
سود سبدها، صندوق های سرمایه گذاری و سهامداران حقوقی(تا 100 میلیون سهم) فاقد کد سجام  پس از ارائه آخرین روزنامه رسمی تغییرات و اعلام شماره حساب و شبای بانکی به صورت مکتوب در سربرگ، از طریق امورمالی شرکت “بیمه ما ” به حساب اعلامی واریز می‌گردد.
سود سهامداران حقوقی(بیش از 100 میلیون سهم) پس از ارائه آخرین روزنامه رسمی تغییرات و اعلام مکتوب شماره حساب و شبای بانکی سهامدار مذکور در سربرگ به امور سهامداران شرکت “بیمه ما ” از طریق امورمالی شرکت به حساب اعلامی ایشان واریز می‌گردد و یا از طریق شرکت سپرده گذاری به شماره حساب بانکی ثبت شده در سامانه سجام واریز خواهد شد.

در صورتی که سجامی نیستید می‌توانید با مراجعه به لینک زیر ثبت نام خود را تکمیل کنید.

تکمیل احراز هویت سجام

منتشر شده در 29 خرداد 1403

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اسکرول به بالا