خانه / اخبار / سود نقدی / زمانبندی پرداخت سود نقدی نماد کاریز

زمانبندی پرداخت سود نقدی نماد کاریز

پیرو اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال، زمان‌بندی پرداخت سود شرکت بیمه زندگی کاریزما با نماد “کاریز” برای سال مالی منتهی به 1402/12/29 به شرح زیر است.

 سهامدارانی که در تاریخ 1403/04/11 سهامدار این نماد بوده و در مجمع عمومی عادی شرکت داشته‌اند مشمول دریافت ۲۰ریال سود نقدی به ازای هر سهم  هستند.


سود سهامداران حقیقی و حقوقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند در تاریخ 1403/04/24 به حساب فعال معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌شود.
سود سهامداران حقیقی  و حقوقی غیرسجامی در تاریخ 1403/05/24از طریق مراجعه حضوری به شعب بانک پاسارگاد در سراسرکشور با ارائه کارت ملی و اعلام کد سهامداری قابل دریافت خواهد بود.
سود سهامداران حقوقی پس از ارائه آخرین روزنامه رسمی تغییرات و اعلام شماره حساب و شبای بانکی به صورت مکتوب در سربرگ، از طریق امور مالی شرکت بیمه زندگی کاریزما به حساب اعلامی واریز گردیده  و یا از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی به شماره حساب اعلام شده در سجام واریز خواهدشد.
از سهامداران محترم درخواست می گردد نسبت به تکمیل فرم پیوست اقدام نموده و فرم تکمیل شده را از طریق ایمیل info@charismainsure.ir ارسال فرمایند.
در صورتی که سجامی نیستید می‌توانید با مراجعه به لینک زیر ثبت نام خود را تکمیل کنید.

تکمیل احراز هویت سجام

منتشر شده در 20 تیر 1403

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اسکرول به بالا