خانه / خدمات کارگزاری/صندوق‌های کارگزاری فارابی/راهنمای بررسی وضعیت درخواست صدور و ابطال در فارابی زون

راهنمای بررسی وضعیت درخواست صدور و ابطال در فارابی زون

پس از ثبت درخواست صدور و یا ابطال در سامانه فارابی زون، جهت بررسی درخواست خود، صندوق مورد نظر(صندوق سهامی یا درآمد ثابت کارگزاری فارابی) را انتخاب کنید.

و سپس در جدول درخواست‌ها وضعیت درخواست خود را بررسی فرمایید.

صندوق سهامی

پرداخت الکترونیک:
در صورت پرداخت الکترونیک در روز معاملاتی در صندوق سهامی، 3 روز معاملاتی بعد از واریز واحد های صادر شده قابل مشاهده خواهد بود و مبنای NAV برای صدور واحد، 2 روز معاملاتی بعد از پرداخت الکترونیک است.
ثبت فیش واریزی:
در صورت ثبت درخواست خرید از طریق فیش واریزی، 2 روز معاملاتی بعد از ثبت فیش واریزی واحد های صادر شده قابل مشاهده بوده و NAV روز معاملاتی بعد از واریز مبنای صدور خواهد بود.

صندوق درآمد ثابت هدیه

پرداخت الکترونیک:
در صورت پرداخت الکترونیک در روز معاملاتی در صندوق درآمد ثابت، 2 روز معاملاتی بعد از واریز واحد های صادر شده در دارایی قابل مشاهده خواهد بود و مبنای NAV برای صدور، یک روز معاملاتی بعد از پرداخت الکترونیک است.

ثبت فیش واریزی:
در صورت واریز قبل از ساعت 12:30 و ثبت فیش،  روز معاملاتی بعد از ثبت فیش واریزی واحد های صادر شده در دارایی قابل مشاهده بوده و NAV همان روز معاملاتی مبنای صدور خواهد بود.
در صورتی که پرداخت بین بانکی و بعد از ساعت 12:30 باشد و پس از ثبت فیش وضعیت درخواست شما به رد مدیر تغییر کرد به این معناست که مبلغ در زمان استعلام در حساب کارگزاری نبوده است و نیاز است مجدد فیش را به تاریخ روز معاملاتی بعد ثبت فرمایید.

منتشر شده در 24 اردیبهشت 1402

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

  • محمد کلاته عربی (3 اردیبهشت 1403)

    سلام خوبی خسته نباشید من این همه خرید وفروش کردم ولی به حسابم نیومده با یک پرینت از حسابم بگیرم درست می‌شود لطفا لطفا جواب بده

    • کارگزاری فارابی (3 اردیبهشت 1403)

      با سلام و احترام
      در صورت ثبت درخواست ابطال در صندوق های صدور و ابطالی کارگزاری فارابی مبلغ حاصل از ابطال به حساب سجامی شما واریز میشود.
      جهت پیگیری و بررسی بیشتر لطفا با شماره 1561 پشتیبانی 24 ساعته کارگزاری فارابی در تماس باشید.

  • محمد (1 اسفند 1402)

    سلام بنده تقریبا 3991 سهم خریداری کردم
    بعد از ۳ روز تایید نهایی زده مابقی پول به حساب سجامی شما بازگردانده میشود که کل پول هست واحد به من نداده کارتی که واریز کردمم ب نام خودم هست واقعا چه وضعشه .حالا باید دو روزم بمونم تا پول واریز کنید حالا اگه واریز بشه

    • کارگزاری فارابی (8 اسفند 1402)

      سلام وقت بخیر
      در صورت پرداخت الکترونیک به قیمت یک روز کاری بعد از واریز برای شما صدور انجام شده و فقط مابقی مبلغ که به اندازه یک واحد نباشد برگشت داده می شود در صورت نمایش مبلغ بیشتر جهت بررسی با 1561
      پشتیبانی 24 ساعته در ارتباط باشید

  • جوادبیات (16 بهمن 1402)

    سلام من ۸۰۰ سهم درآمد ثابت خریداری کردم ولی بعد از ۴ روز دیکه کارگذاری آمده من خریداری کردم را فروخته از این همه سهم ۱۸۵ هزارتومان تو سبد من هست چرا بدون اجازه به فروش کرده

    • کارگزاری فارابی (17 بهمن 1402)

      سلام وقت بخیر
      در صورتیکه کارت نسکو دریافت کرده اید الویت برداشت از این کارت به صورت پیش فرض صندوق درآمد ثابت هدیه است و با استفاده از این کارت واحد های شما در صندوق هدیه ابطال می شود. جهت بررسی با پشتیبانی 1561 در ارتباط باشید.

  • محمود صادق نیا (14 دی 1402)

    سلام وقت بخیر من دو روزه ثپت نام کردم هنوز تائید نشده لطفا راهنمایی کنید متشکرم

    • کارگزاری فارابی (16 دی 1402)

      سلام روز بخیر
      جهت بررسی مورد خود با 1561 پشتیبانی 24 ساعته تماس حاصل نمایید

  • آرش افشار (26 مهر 1402)

    چرا مراحل خرید و فروش سهام شرکت به درستی انجام نمی‌شود