خانه / اخبار / سود نقدی / زمانبندی پرداخت سود نقدی نماد وصندوق

زمانبندی پرداخت سود نقدی نماد وصندوق

پیرو اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال، زمان‌بندی پرداخت سود شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با نماد “وصندوق” برای سال مالی منتهی به 1402/12/29 به شرح زیر است. 
سهامدارانی که در تاریخ 1403/04/30 سهامدار این نماد بوده و در مجمع عمومی عادی شرکت داشته‌اند مشمول دریافت ۲,۹۲۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم هستند.


سود سهامداران حقیقی و حقوقی (کمتر از 30 میلیون سهم ) که در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند از تاریخ 1403/05/22 به حساب فعال معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌شود.
سود سهامداران حقوقی (بیشتر از 30 میلیون سهم ) از تاریخ 1403/05/29 به حساب معرفی شده واریز خواهدشد.
سهامداران حقیقی و حقوقی غیرسجامی می توانند از تاریخ 1403/07/15 با مراجعه به شعب بانک تجارت سراسر کشور و  با ارائه اصل کارت ملی و کد بورسی نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام نمایند.
سود سهام سبدهای سرمایه گذاری با ارائه اطلاعات حساب بانکی متعلق به سبدها در سربرگ با مهر و امضا، ارائه آگهی تاسیس، ارائه مجوز فعالیت و ارسال قرارداد سبدگردانی از طریق شرکت پرداخت خواهد شد.
سود سهامداران حقوقی طبق جدول زمانبندی فوق با ارائه اطلاعات حساب بانکی متعلق به شخص حقوقی در سربرگ با مهر و امضا، ارائه آگهی تاسیس و ارائه آخرین تغییرات روزنامه رسمی صاحبان امضا مجاز پرداخت خواهدشد.
ضمنا به اطلاع کلیه سهامداران می رساند وصول مانده مطالبات دوره های قبل از تاریخ 1403/07/15 از طریق شعب بانک تجارت امکان پذیر می باشد.
در صورتی که سجامی نیستید می‌توانید با مراجعه به لینک زیر ثبت نام خود را تکمیل کنید.

تکمیل احراز هویت سجام

منتشر شده در 20 مرداد 1403

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اسکرول به بالا