خانه / خدمات کارگزاری/خدمات کارگزاری فارابی

خدمات کارگزاری فارابی

کارگزاری فارابی به عنوان اولین کارگزار ارائه‌دهنده خدمات اختصاصی در حوزه معاملات آنلاین، همواره سعی داشته تا در توسعه و عرضه به‌روزترین خدمات مالی و سرمایه گذاری به مشتریان، پیشرو باشد. از اینرو جهت آشنایی شما همراهان گرامی، در ادامه به معرفی مهمترین خدمات و امکانات «گروه مالی فارابی» می‌پردازیم.

سامانه معاملاتی فارابیکسو

«فارابیکسو» به عنوان نخستین سامانه معاملات آنلاین اختصاصی بازار سرمایه، بهترین خدمات معاملاتی و تحلیلی را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد. جهت دسترسی به این سامانه می‌توانید از طریق این لینک وارد حساب کاربری خود شوید. همچنین در صورت فراموشی رمز عبور، با وارد کردن کدملی می‌توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید.

فارابیکسو نکست

فارابیکسو نکست با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای استفاده از طریق تلفن همراه توسعه یافته است. از این رو در روند معاملاتتان با هیچ وقفه‌ای روبرو نمی‌شوید. کافیست نماد مورد نظرتان را انتخاب کنید و برای خرید یا فروش آن تصمیم بگیرید. نکست با معماری و فناوری متفاوت، سریعترین و عمیق ترین تجربه معاملاتی را برای کاربران فراهم کرده است.

پشتیبانی ۷/۲۴

برای اولین بار در بازار سرمایه، کارگزاری فارابی به منظور پاسخگویی هر چه بهتر و سریعتر به مشتریان، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته را راه اندازی کرده است. شما میتوانید از طریق تماس با شماره ۱۵۶۱ (بدون پیش شماره)، گفتگوی آنلاین (در تمامی سامانه های فارابی) و ایمیل به صورت شبانه روزی با کارشناسان مرکز تماس فارابی در تماس باشید.

پِی فست؛ پرداخت سریع

کارگزاری فارابی برای نخستین بار در بازار سرمایه ایران، سامانه پرداخت سریع را راه اندازی کرده است. پی‌فست (PayFast) سامانه‌ای برای دسترسی سریع به مانده حساب مشتریان کارگزاری فارابی است. با استفاده از این سامانه می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل درخواست فوری وجه دهید و در کمترین زمان، مانده حسابتان در فارابی را به حساب بانکی خود منتقل کنید.

فارابی زون؛ حساب یکپارچه فارابی

به منظور دسترسی سریع و آسان به تمامی سامانه‌ها، درگاه یکپارچه فارابی فارابی‌زون به آدرس my.irfarabi.com در اختیار مشتریان قرار گرفته است. از طریق فارابی‌زون می‌توانید به این خدمات و امکانات دسترسی داشته باشید:

  • باشگاه مشتریان فارابی(باهم)

در باشگاه مشتریان فارابی با هر معامله، بیکسو (امتیاز) دریافت کنید و در ازای آن از پاداش اعتبار و هدایای نقدی لذت ببرید.

صندوق سهامی فارابی (یکم اکسیر) بهترین گزینه سرمایه‌گذاری برای افرادی است که قصد سرمایه گذاری در بورس را دارند، ولی تخصص و دانش کافی برای این کار را ندارند. مدیریت دارایی این صندوق توسط شرکت سبدگردان فارابی انجام می‌شود.

صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی با پرداخت سود ماهانه و بالاتر از سپرده بانکی، بهترین گزینه برای سرمایه گذارانی است که میزان ریسک‌پذیری اندکی دارند.

کارت نکسو  یک کارت برداشت بانکی با امکان اتصال هم‌زمان به صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی است؛ یعنی با سرمایه گذاری در صندوق هدیه و دریافت سود روزشمار، در هر لحظه به موجودی صندوق هدیه خود دسترسی دارید

برای دسترسی به امکانات فاربی‌زون، کافیست از طریق این لینک و ثبت شماره موبایل سجامی خود، وارد درگاه یکپارچه فارابی شوید.

آموزین

یکی از نیازهای همیشگی برای فعالیت در بازار سرمایه، ارتقاء دانش مالی و سرمایه‌گذاری است. آموزین، مرکز آموزش کارگزاری فارابی است که با هدف دسترسی آسان علاقه‌مندان به محتواهای آموزشی و تحلیلی بازار سرمایه فعالیت میکند. در این سامانه به سادگی به انواع وبینار، دوره و محتواهای آموزشی در سه سطح مقدماتی، متوسط و حرفه ای دسترسی دارید.

پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس ۲۴

بورس 24 پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی کارگزاری فارابی است که در حوزه اطلاع‌رسانی، مشاوره و فرهنگ سازی فعالیت‌های قابل توجهی برای میلیون‌ها مخاطب بازار سرمایه انجام داده است. از جمله خدمات بورس ۲۴ می‌توان به اطلاع رسانی، مشاوره سرمایه‌گذاری، ارائه تحلیل‌های روزانه و تخصصی، پیامک‌های لحظه‌ای خبری و… اشاره کرد.

پس از تکمیل ثبت نام سایت بورس ۲۴ جهت فعال‌سازی حساب کاربری ویژه بورس ۲۴ با شماره ۱۵۶۱ مرکز تماس فارابی، تماس بگیرید.(ویژه مشتریان جدید)

صندوق های سرمایه گذری ETF کارگزاری فارابی

صندوق درآمد ثابت لبخند

یکی از کم ریسک‌ترین ابزارهای سرمایه‌گذاری با بازدهی بیشتر از بانک‌ها، صندوق‌های درآمد ثابت هستند که با توجه به ترکیب دارایی کسب بازدهی در این صندوق‌ها قطعی است. صندوق لبخند فارابی با بازدهی 27.8 درصد سالانه نقطه امنی برای سرمایه گذاری بدون ریسک بوده و با توجه به اینکه قابل معامله در بورس است گزینه مناسبی است برای معامله گرانی که در انتظار فرصت خرید در بازار هستند.

صندوق سهامی سلام

برترین سهم های بازار در قالب یک نماد با نام سلام جمع آوری شده‌اند تا با هزینه معاملاتی کمتر از خرید و فروش مستقیم سهم به بازدهی بیشتری دست یابید. در واقع صندوق سلام صندوق سهامی بوده که مدیریت صندوق به گونه ای است که سود بیشتری از بازار نصیب شما شود و از طرفی در زمان ریزش زیان کمتری متحمل شوید.

صندوق اهرمی جهش

صندوق اهرمی جهش نوع جدیدی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری است که با تقسیم دارایی‌ها در واحدهای عادی (کم‌ریسک) و ممتاز (پرریسک) امکان مدیریت ریسک پرتفوی و کسب بازدهی بالایی را فراهم می‌کند. با سرمایه‌گذاری در صندوق جهش فارابی، سود شما در رشدهای بازار با سرعت بیشتری افزایش می‌یابد و در زمان اصلاح بازار، ریسک دارایی‌تان مدیریت می‌شود.

منتشر شده در 15 آبان 1401

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

  • مجید بلال زاده (20 فروردین 1403)

    موجودي فروشم تو کارت نکسو نیست وخالی نشون میده

    • کارگزاری فارابی (25 فروردین 1403)

      سلام وقت بخیر
      3 روز کاری بعد از پرداخت الکترونیک در صندوق درآمد ثابت هدیه امکان استفاده از اعتبار آن در کارت نکسو برای شما فراهم خواهد شد. در صورت گذشت بازه اعلام شده و عدم نمایش اعتبار جهت بررسی با پشتیبانی 24 ساعته 1561 در ارتباط باشید.

  • مجید بلال زاده (20 فروردین 1403)

    سلام من صندوق جهش را فروختم ولی بیش از سه هفته می گذره به حسابم نیومده لطفا راهنمایی بفرمایید

    • کارگزاری فارابی (25 فروردین 1403)

      سلام وقت بخیر
      در صورت عدم واریز تا 2 روز معاملاتی بعد از ثبت درخواست باید حساب ثبت شده بررسی شود لطفا جهت بررسی با 1561 پشتیبانی 24 ساعته در ارتباط باشید.

  • محمد کامرانی (8 بهمن 1402)

    با سلام
    سامانه صحرا فقط برای معاملات آپشن و اتی است یا خرید و فروش گواهی سپرده کالایی هم میشه انجام داد؟

    • کارگزاری فارابی (8 بهمن 1402)

      سلام روز بخیر
      معاملات اختیار خرید و آتی در سامانه های صحرا انجام می شود.
      در صورتی که کد معاملات آپشن دریافت کردید برای خرید گواهی سپرده کالایی ( به طور مثال سیمان) می توانید از سامانه آفلاین ثبت سفارش داشته باشید.

  • محمدرضا آغاجاری (16 دی 1402)

    سلام
    امیدوارم در راستای سرمایه گزاری در فارابی
    تیم کارگزاری بتوانند همکاری لازم جهت موفقیت
    در سرمایه گزاری اعتماد راجلب کنند وموجب دراز مدت در این سرمایه گزاری باشم
    ممنون

    • کارگزاری فارابی (16 دی 1402)

      سلام وقت بخیر
      سپاس از انتخاب و اعتماد شما، همیشه همراه شما هستیم

  • شاهرخ عبدی (12 دی 1402)

    سلام وقت شما بخیر
    برای ادامه روند ثبت نام سامانه سجام،مرحله الکترونيکی، کد امنیتی ۵ رقم میباشد ولی جای دریافت کد، که می‌خواهم ثبت کنم ۶ عدد است و متأسفانه انجام نمیشه که بقیه مراحل ثبت‌نام سجام رو انجام بدم
    باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • کارگزاری فارابی (12 دی 1402)

      سلام وقت بخیر
      در صورت وجود مشکل در مراحل ثبت نام سجام، لطفا با شماره 1569 (شرکت سپرده گذاری مرکزی – پشتیبانی سجام) درارتباط باشید.

  • ریحانه باستان (21 آبان 1402)

    با عرض سلام و خسته باشید.
    من حدود چند ماهی می باشد که افتتاح حساب نموده ام. با عنایت به اینکه ۱۵ هر ماه پیامک واریز سود ارسال می گردد و در تاریخچه واریز سود با آیتم خرید درج می گردد ولی در تاریخ ۱۸ آیتم فروش نیز ثبت شده است لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمایید. ممنونم

    • کارگزاری فارابی (23 آبان 1402)

      سلام روز بخیر
      لطفا جهت بررسی با 1561 پشتیبانی 24 ساعته تماس حاصل نمایید

  • عبدالحکیم یوسفیان فر (29 مهر 1402)

    عالی بود ممنون

    • کارگزاری فارابی (29 مهر 1402)

      با سلام و احترام
      ممنون از همراهی شما

  • فراهانی (29 شهریور 1402)

    سلام وقت شما بخیر.من مقداری سهام از بانک سرمایه دارم که بانک به من گفته برای دسترسی بهش از طریق یک کارگزاری اقدام کنم. به همین دلیل در کارگزاری شما ثبت نام کردم ولی در پنلم نشونش نمیده. چه مراحلی رو باید انجام بدم تا این مورد امکان‌پذیر بشه؟

    • کارگزاری فارابی (3 مهر 1402)

      با سلام و احترام
      جهت انتقال سهم خود به کارگزاری فارابی نیاز به ثبت درخواست تغییر کارگزار ناظر است.
      برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راهنمای تغییر کارگزار ناظر از لینک زیر اقدام فرمایید.
      https://help.irfarabi.com/?p=657

  • علیرضا حقی (18 شهریور 1402)

    سلام چطوری به پی فست دسترسی داشته باشم؟

    • کارگزاری فارابی (20 شهریور 1402)

      با سلام و احترام
      درصورتی که مانده قابل برداشت دارید از طریق سامانه های فارابیکسو و نکست فارابیکسو می توانید درخواست خود را برای همون روز ثبت فرمایید.

  • محمد محمودی (16 شهریور 1402)

    درود به شما دوستان عزیز در فارابی و همراهان محترم
    میخاستم بپرسم ایا از طریق کارگزاری شما میتونم سهام عدالتم رو ازاد کنم و از طریق فارابیکسو مدیریت کنم؟
    باتشکر

  • امیرحسین درویش (15 شهریور 1402)

    سلام من کارت نسکو را فعال کردم و از طریق شبا 60 میلیون به کارتم انتقال دادم حالا می خواهم بدانم که سود به من می دهد یا باید از صندوق هدیه سهام بخرم

    • کارگزاری فارابی (21 شهریور 1402)

      سلام روز بخیر
      برای محاسبه سود روز شمار باید از طریق فارابی زون اقدام به خرید واحد های صندوق در آمد ثابت نمایید. توجه داشته باشید اولویت برداشت از نکسو کارت به صورت پیش فرض دارایی شما در صندوق هدیه است.

  • khaled manafi (24 مرداد 1402)

    سلام من تازه وارد هستم امیدوارم همکاری بلندمدتی بر پایه ی اعتماد باهم داشته باشیم

    • کارگزاری فارابی (25 مرداد 1402)

      با سلام و احترام
      همراهی شما باعث افتخار گروه مالی فارابی است.

  • دارا گل پور (23 مرداد 1402)

    درود، من تازه وارد این گروه ام، امیدوارم همکاری بلندمدتی را با گروه فارابی داشته باشم، اعتماد، اعتماد، ،

    • کارگزاری فارابی (24 مرداد 1402)

      سلام روز بخیر
      ورود شما به گروه مالی فارابی باعث افتخار است. سپاس از همراهی شما.
      همکاران پشتیبانی به صورت 24 ساعته در این مسیر همراه شما خواهند بود.