خانه / اخبار / سود نقدی / زمانبندی پرداخت سود نقدی نماد رکیش

زمانبندی پرداخت سود نقدی نماد رکیش

پیرو اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال، زمانبندی پرداخت سود شركت کارت اعتباری ایران کیش با نماد “رکیش” برای سال مالی منتهی به 1402/09/30به شرح زیر است.

 سهامدارانی که در تاریخ 1403/01/26 سهامدار این نماد بوده و در مجمع عمومی عادی شرکت داشته‌اند مشمول دریافت  25 ریال  سود نقدی به ازای هر سهم  هستند.


سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند در تاریخ 1403/03/23به حساب فعال معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌شود.
سود و سایر مطالبات سهامداران حقیقی و حقوقی غیرسجامی از تاریخ 1403/05/24 تا پایان مهلت موضوع ماده        240 قانون تجارت با ارائه مستندات زیر پرداخت می شود.
سود سهامداران حقیقی با ارسال درخواست کتبی و اعلام مشخصات سهامداری و مشخصات کامل حساب بانکی و شماره شبای مربوطه به آدرس شرکت پرداخت می شود.
سود سهامداران حقوقی با ارائه درخواست کتبی بر روی سربرگ شخصیت حقوقی (امضا شده توسط صاحبان امضای مجاز)، به همراه شماره حساب (شماره شبا) ثبت شده در یکی از بانک های متصل به سیستم شتاب به همراه تصویر آخرین روزنامه رسمی مشتمل بر آخرین تغییرات صاحبان امضا مجاز پرداخت می‌شود.
به منظور دریافت سود به موقع سهام در صورتی که سجامی نیستید می‌توانید با مراجعه به لینک زیر ثبت نام خود را تا قبل از تاریخ 1403/03/20 تکمیل کنید.

در صورتی که سجامی نیستید می‌توانید با مراجعه به لینک زیر ثبت نام خود را تکمیل کنید.

تکمیل احراز هویت سجام

منتشر شده در 21 خرداد 1403

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اسکرول به بالا