خانه / اخبار/سود نقدی/زمانبندی پرداخت سود نقدی نماد وسپه

زمانبندی پرداخت سود نقدی نماد وسپه

پیرو اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال، زمان‌بندی پرداخت سود شركت سرمایه گذاری سپه با نماد “وسپه” برای سال مالی منتهی به 1402/09/30 به شرح زیر است.

 سهامدارانی که در تاریخ 1402/12/05 سهامدار این نماد بوده و در مجمع عمومی عادی شرکت داشته‌اند مشمول دریافت ۱,۱۹۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم هستند.

سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام ننموده اند می توانند از تاریخ 1403/03/08 لغایت 1403/06/08 با مراجعه به کلیه شعب بانک سپه در سراسر کشور با ارائه کارت ملی یا کد شناسایی موجود در شرکت سرمایه گذاری سپه نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام نمایند.

همچنین سهامداران محترمی که به هر دلیلی امکان دسترسی و مراجعه به شعب بانک سپه را ندارند، می توانند از تاریخ 1403/03/08 از طریق هماهنگی با واحد امور سهام نسبت به ارسال مشخصات ذیل، شامل شماره حساب و شماره شبای معتبری که به نام شخص سهامدار باشد، به شرکت سرمایه گذاری سپه، سود سهام خود را دریافت نمایند.علاوه بر این امکان تکمیل مشخصات سهامداران کماکان از طریق وب سایت شرکت فراهم است.

آدرس وب سایت:sinco.ir

سود سهامداران حقوقی در تاریخ 1403/07/30 به حساب ثبت شده در سامانه سجام پرداخت خواهد شد.

پرداخت سود سهامداران حقوقی غیر سجامی از تاریخ 1403/08/02 و با ارائه درخواست کتبی بر روی سربرگ شخص حقوقی، امضا شده توسط صاحبان سهام امضای مجاز شرکت و ارائه شماره حساب بانکی (ترجیحا بانک سپه) و تصویر آخرین روزنامه رسمی که شامل آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز باشد، امکان پذیر خواهد بود

در صورتی که سجامی نیستید می‌توانید با مراجعه به لینک زیر ثبت نام خود را تکمیل کنید.

تکمیل احراز هویت سجام

منتشر شده در 27 فروردین 1403

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.